Så enkelt och fint

I ett inlägg om materialet kork jag gjorde för ett tag sedan ( tål att läsas flera ggr ) tipsade jag om hur man kan använda de billiga korkunderläggen från Ikea mer än till kaffekoppen. Igår var jag äntligen på Ikea och kunde köpa underläggen själv! Så här använder jag dom just nu
 
 
 
 
De finns i 9 respektive 10cm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Något som är så himla kul är när jag får tips och ideér på vad ni vill se i bloggen! 
Så skriv en kommentar här eller ett mail om du tex har en idé om ett inlägg.
 
/Petra
1 Amelie:

skriven

Så fina idé! Tycker ibland att det är svårt att hitta fina fat som passar till alla krukor man har... :)

Svar: Ja men eller hur! Jag hittade så många fina lerkrukor i somras men utan fat så det här är perfekt!
Petra

2 Amelie:

skriven

Kan hända att jag apar efter på den... :D

Svar: klart du ska! Ideér är till för att delas!
Petra

3 Anonym:

skriven

Tack för bra inspiration! Igen..👏🏼

Kommentera här: