Den här pausen som råkade bli

Jag fick ett mail från blogg.se där det stod att jag fortfarande får nya besökare på min blogg, trots att jag inte har uppdaterat sedan jättelänge. Det här beror ju såklart på nya livet med bebis, som nu är fem månader. Dels så händer det ju något med tiden när det kommer en bebis men sen blir ju fokuset helt annorlunda och det är mest det som gjort att jag inte fått till några inlägg. 

Min känsla har varit att jag inte kan få till samma innehåll som innan och då har det inte blivit någonting istället. Men efter en tid när jag vridit och vänt på det hela så är det ju fortfarande JAG som är mitt innehåll. Eller hur? Skillnaden kommer bli mer av vad jag/vi gör rent allmänt och inte lika mycket hem och blomster, eftersom det är det som det inte finns så mycket tid till längre. Att vi springer på husvisningar och vad som händer på den fronten borde få mer plats här istället tex! Så nu har jag bestämt att inte tänka för mycket utan bara göra, alltså gå på känsla. Det är ju ändå det som brukar bli bäst! Hoppas du vill fortsätta hänga här hos mig ❤️ 


-petra-


Kommentera här: