Sommaren hos Ikea 2018

Av de här supersomriga bilderna kan man antingen bli deppig av att det faktiskt är ett ganska bra tag kvar till sommaren eller så blir man superpepp och passar på att använda tiden till att börja planera sitt uteliv redan nu. Jag älskar att ha god tid på mig att planera så jag blev såklart superpepp när jag såg dessa bilder från IKEA igår. Säljstart för sommarkollektionen är idag, 1 februari.
 
 
 
 

 
 
Foto: IKEA
 
Vad säger ni om nya soffbordet Krokholmen med bordsskiva i metallmesh!? Jag tycker det känns som en vinnare redan nu som kommer kunna användas på flera olika sätt både inne och ute. Perfekt på altanen tex med lilla vinglaset på.
 
Så, depp eller pepp!?
 
-petra-
1 Tess:

skriven

Så snyggt! :)

Svar: Ja! Längtar efter ett besök i butiken nu! Trevlig helg/petra
Petra

Kommentera här: