Ljuset och loppisfynden

Det är ju poppis att man delar sina senaste sparade bilder på det här viset men jag väljer att visa mina egna, BARA! Nädå, det jag ville visa här är att det syns på mina bilder att ljuset är på väg tillbaka! 

(null)
Och visst är det väl härligt?! 

Jag har så mycket jag vill dela med mig av här men jag och bebis och resten av familjen försöker hitta någon form av rutiner här hemma så tills dess får det bli som det blir. 

Men jag längtar efter att kunna blogga lite mer! 
Imorgon är det fredag och jag måste hinna fota min nya, ursnygga vas med blomma i. 

(null)

Ja det är ju två vaser på bilden men den jag syftar på är den större! Jag köpte båda på loppis härom dan för en tjuga styck och jag kände mig riktigt nöjd! 
Idag var jag o köpte en enkel blomma till den, en nejlika och en videkisse ( heter det så?! ). Sist jag hade nejlikor stod de sig i flera veckor så jag hoppas på samma tur den här gången. 

Så håll tummarna för lite fotovänligt ljus och bloggtid imorgon! 

-petra- 

Kommentera här: