En morgon och lite annat

Hej!
 
 
En god morgon med mitt lilla hjärta och hans nya favorit, havregrynsgröt med kanel i. Lagom många ingredienser när man har en tid att passa. Dukar upp hela bordet gör vi på helgen!
 
Efter att ha följt honom till skolan sitter jag nu här med godaste koppen på hela dagen, nyhetsmorgon och tända ljus.
 
 
I helgen har jag målat om gästtoaletten här hemma, äntligen! Nu ska jag bara städa av och hitta några detaljer till väggarna, sen ska ni få se! Från mörkt till ljust. Jag tror att jag bland annat är ute efter en gammal spegel med mörkbrun träram med mycket patina. Har du en liggandes så hör av dig! Jag har beställt urfina tapetprover från Emma von Brömsens kollektion Simplicity som jag tänker ska få en ram. Det roliga kvar alltså!
 
Ni som följer mig på instagram (@koltorpsplan) kanske har sett att vi ska få en bebis i början på nästa år!? Jodå, helt sant och från att ha varit lite off vad gäller det jag gillar bäst så har nu boandet äntligen infunnit sig. 
En liten hake bara, jag har blivit sjukskriven på 50% pga av foglossning och jag kan inte köra på så som jag önskar. Men det känns ändå bra att kunna vara hemma mer och vila när jag känner att det behövs och småpilla med saker emellanåt. Tex är jag med och bollar köksidéer till en hel köksrenovering framöver, riktigt kul och fungerar perfekt från soffan. En liten omorganisation i hallen ska det också bli. Och mer röj i skåp och lådor.
 
Dags att avsluta detta blogginlägg som blev lite längre än vad jag först tänkt. 

Kommentera här: