Jag svimmar!

I samarbete med Interflora.se fick jag igår själv välja färger och stil för att sen låta en florist skapa en bukett utefter det och jisses säger jag bara! Vilken bukett! 
 
 
Helt makalöst vacker! Snacka om flower effect.
 
 
Ljust dimmig aprikosfärgad ros och vit, efterlängtad pion. 
 
 
Den här smutslila blomman, helleborus (julros) vet jag inte att jag sett innan men den blev en favorit direkt. 
 
 
Fjärilsranulkel. Hur vacker? Och härligt doftande eucalytus förstås.
 
Om du vill vara med och välja vad din bukett ska innehålla så kan du gå in här så ser du hur man gör. 
 
 
 
 
Önskar er en fin fredag och underbar helg! Kika in på måndag för att läsa mitt andra inlägg i tävlingen #växtkärlek där jag nördar in på sticklingar. Och, glöm inte klicka på lilla hjärtat om ni gillar mitt inlägg.
 
//Petra

Kommentera här: