Sakerna i livet

Det var så längesedan jag skrev här nu. Jag har ofta tänkt att jag ska men samtidigt har jag inte haft vare sig någon inspiration eller lust, och det är ju ett måste om det ska bli något vettigt.
Men, idag fick jag alltså feeling!
Sen sist så har vi värderat lägenheten, varit på banken och börjat spana på hus på riktigt. Och, jag har bytt arbetsplats. Det är samma jobb men på ett nytt ställe och jag trivs så himla bra! Så det kanske inte är så konstigt att lusten för inredning och hem försvann där ett tag!?
 
På husfronten går det trögt, det kommer knappt ut några hus alls just nu, men på ett vis tycker jag det är ganska skönt för jag trivs så bra i vår lägenhet! Men så vet jag ju att när "vårt" hus dyker upp, då bara kör man ju och det kommer att kännas annorlunda. 
 
Just nu har jag inga pågående samarbeten men kommer framöver att kunna visa er ett hett tips på ett riktigt trevligt utflyktsmål här i Småland som jag tycker ni ska besöka i sommar. Så håll till godo!
 
Ett tips just nu är rean på Granit, så galet mycket fint till fina priser. Jag var i en fysisk Granitbutik igår och kom dessvärre ( eller tur ) bara en kvart innan de stängde men hann ändå fynda lite smått.
 
 
Hur fin kökshandduk!? Älskar Granits handdukar, har ni sett de våfflade badlakanen tex!? 
Ljusstakarna har jag tittat på länge men sen blivit lite snål, då jag har typ två tusen ljusstakar. Men nu var jag alltså lite generös mot mig själv då!
 
Så fina fransar.
 
Fina va!? Ska testa dom nu ikväll när det ändå är lite mörkt o trist väder. ( Inget sponsrat inlägg alltså )
 
Trevlig söndagskväll! /Petra 
1 frida G Svensson:

skriven

men åh jag vet exakt hur trögt det är att leta hus! men äntligen, efter 4 år!!!!, köpte vi the one!

Svar: Åh wow, fyra år! Hoppas det går lite fortare för oss men inte för fort helst☺️ Stora beslut!
Petra

Kommentera här: