Veckans höjdpunkt v.49

Härom dan skrev jag att jag kommer börja dela inspiration från andra under en ny kategori här på bloggen, Andra inspirerar, där första inlägget kommer imorgon söndag. Men, så har jag även funderat på att dela veckans höjdpunkt och även om jag tänkte starta upp den lite längre fram så kom just veckans höjdpunkt till mitt morgonkaffe idag och det är alldeles för bra att vänta med så nu startar jag upp den också! 
 
Veckans höjdpunkt kommer att vara både stort och smått, beroende på vad jag springer på. Det kan vara något som hänt hos mig, någon supersnygg inredningsdetalj som får en att hoppa högt eller ett peppigt citat. Och det behöver inte vara något nytt men iaf något som får mig att hajja till lite extra.
 
Så, då kanske det vore på sin plats att avslöja första veckans höjdpunkt som denna veckan är en ny podd som släpper sitt första avsnitt redan på tisdag! 
 
 
Jag är så himla pepp! Elsa Billgren & Sofia Wood startar alltså podd tillsammans och kommer att podda om trender och spaningar, loppisar och nästa instagramhajp och massa, massa mer. Jag tycker den här podden kommer alldeles lägligt och jag kommer inte att missa ett endaste avsnitt, det kan jag lova! Poddden heter Billgren Wood och finns där poddar finns.
 
Så, ingen dålig start på Veckans höjdpunkt va!?
 
Nu ska jag göra klart morgondagens inlägg om ett väldigt inspirerande instagramkonto och blogg. Så kika in till morgonkaffet imorgon. 
 
Fortsatt trevlig lördag! -petra-

Kommentera här: