Julklappsinslagning 2017

Som jag har letat efter sammetsband till mina paket i år, och utan resultat. Men nu är det lite för sent att beställa så jag kör på hampasnöre, som det oftast brukar bli! Det är ju väldigt fint det också. 
 
 
Brunt presentpapper använder jag ofta till paket och har alltid en rulle hemma. Och det där bruna silkespappret som man får med sig från butiker ibland är perfekt att spara och slå in presenter i men även att sno runt en kruka eller en bukett blommor om man ska gå bort.
 
 
Som dekoration har jag en kvist mjuktall och en torkad apelsinskiva och som etikett har jag klippt bitar från tapetprover jag hade hemma. Jag tycker det blev fint med det blå till resten. Och det känns ju väldigt enkelt och inte så tilltuffsat, eller vad tycker du?
 
 
Och lite stämplar att skriva god jul med är ju också fint.
 
Är ni klara med era julklappar nu eller hur ser det ut? Jag har två kvar att slå in nu sen är jag klar och det känns skönt att inte ha behövt stressa. Hejja näthandeln!
 
Nu blir det en liten slurk kaffe med mycket mjölk och ett avsnitt av Vår tid är nu. Gissar att alla redan har sett den annars så är det ett måste, en himla bra serie!
 
Vi hörs, -petra-
 

Kommentera här: