Tio av tio poäng!

Ni som följer mig på instagram har kanske sett att jag provmålat lite på vår blå vägg i vardagsrummet. Nu är den blå ett minne blott och är istället Gråsäl, som nyansen från Beckers heter och jag är så förbannat nöjd! Det kan till och med ha blivit snäppet bättre än jag tänkt mig. 
 
Lite spontana bilder tagna nu på förmiddagen kommer här
 
 
 
 
Visst blev det väl bra!? Marmorbänken ( som du kan se hur jag byggde underdelen till här , och även den f.d blå väggen ) kommer vi att byta ut nu till skenor och hyllplan med inspiration från urfina bloggen och instagramkontot brassandgold ´s nya, snygga vardagsrum. Det känns kul att förnya lite och även få klart i vardagsrummet.
Rum/månad har hamnat lite i skymundan men jag tänker att det är ok eftersom det är pga andra roliga saker! 
 
Nu ska jag sticka iväg och köpa material till nya hyllorna så vi får upp dom den här veckan.
Ha det fint i våren och solen. / Petra
 

Kommentera här: