Helgens loppisfynd

Igår åkte jag och min sambo till Jönköping för att gå på loppis. Jag har nyligen vart i Vetlanda, Eksjö och Nässjö på loppis men aldrig på Erikshjälpen I jönköping. Det var stort som tusan och väldigt fin ordning. 
Jag hittade två keramikskålar från Höganäs som jag ev tänkte använda till nästkommande projekt och ett så himla fint bomullsband som jag ska använda till att göra hällor på gardiner av, också till nästa projekt. Väskan hittade jag på Myrorna i Jönköping, tror den är oanvänd!
 
 
 
 
Visst ser den fräsch ut!? 
 
Jag hade hoppats på att vi skulle bli klara med vår nya hylla i helgen men vi får ge det en dag till då jag vill lägga två lager lack istället för ett på hyllplanen. 
 
Nu är det dags att ta tag i söndagskvällsbestyren. Ha en finfin kväll /Petra
1 Anna:

skriven

Vilken ursnygg väska!!

Svar: Hade varit en synd att inte köpa den:)
Petra

Kommentera här: