Svart på vitt

Vid varje nytt år är jag nog inte ensam om att vilja starta om med saker, börja med nya saker, göra klart saker... Jag vill alltid rensa, slänga och börja om på nytt. Tomt och luftigt vill jag ha det, stå på noll och bara fylla på med nytt och härligt! Och för att iaf komma igång med mina projekt och för att inte glömma bort dom så vill jag skriva ner dom, med riktigt papper och penna. Det blir ju så mycket roligare då:) Och en snygg skrivbok känns som en perfekt början.
 
Precis så!
By Therese Sennerholt #hay
 
 
 
 
 
 
 
 
1. Nomess Copenhagen
2. Moleskin
3. Design Letters
4. Hay
5. Lagerhaus
6. Åhlens
7. Design Letters
 
 
 
House Doctor
 
Några av mina rubriker för 2016 är bl.a Bloggen, vad ska det bli av den? Mitt hem, det vore skönt att få klart påbörjade delar. Rensa, jag vill gå igenom vartenda litet skrymsle och slänga sådant jag inte använder. Jobb, ett nytt sådant tack!
 
Så, jag tror att 2016 kommer att bli ett bra år med positiva förändringar och jag är SÅ redo! Är du?
 
/Petra
 
1 Anonym:

skriven

Kunde inte vara mer laddad. 💡/ gw

2 Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room:

skriven

Så fina! Jag borde verkligen införskaffa en ny anteckningsbok! :D

Svar: Har du gjort det ännu!?
Petra

3 Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room:

skriven

Inte ännu! Funderar fortfarande på vad jag vill ha för någon =) Och hoppas lite på att jag ska springa på en fin när jag är i stan!

Kommentera här: