En trasig och en vinnare.

God Förmiddag!
 
En grå men ändå mysig morgon. Jag vet inte hur den skulle kunna vara mysig utan honom, mitt lilla hjärta, C.
Han är i skolan nu, och jag sitter här och tittar på dessa tre delar. Som i förrgår var en enda del och vi hade nyligen blivit kompisar igen efter en tid isär. Ett tapp i golvet och det var slut. Så, om det dyker upp lite sämre bilder här som är mina egna så är det mobilbilder. Tillsvidare. Folksam, be kind.
 
 
Så, vad händer just nu egentligen!? I fredags blev jag vinnare i instagramtävlingen norska Interiörmagasinets instagramtävling med den här bilden från mitt kök. Så himla överraskande och kul och jag har fått så många härliga grattishälsningar! You gotta love Instagram! Så, nu är det jag som får välja ut mina fyra favoriter denna veckan. Kan du inte hålla dig så kan du kika bland mina instagrambilder  --->  @koltorpsplan
 
Ha en härlig tisdag och glöm inte skratta! /Petra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: