Andra inspirerar v.1

2018 års första inlägg under kategorin Andra inspirerar och vi går ut hårt med coola människan Linnéa Salmén! Hon är interiörstylist och har nyligen börjat jobba som stylist på Ikea! Goals! Bilden nere till höger är från hennes första inlägg på Ikea Livet Hemma som dessutom var en tävling där man kunde vinna snyggstolarna på bilden. Inte nådigt snyggt, eller hur! En väl uppskattad bild i sociala medier, väl värd!
 
 
Jag inspireras mycket av Linnéas bilder på stilleben ( det här ordet borde ni kolla upp! ) där det alltid finns spännande former på udda prylar och dämpade färger som ändå är mer än grått och vitt. Man vill lixom ta på grejerna och ögat fastnar länge på bilderna då det finns så mycket spännande att ta in. 
 
Något annat som är vansinnigt spännande är Linnéas nya boende, som jag dock inte helt fått kläm på eftersom det är så annorlunda och inte en vanlig lägenhet i ett vanligt hus, men ni ser bilden på Linnéa, där är det! Massa rå betong i udda lokal! Så många anledningar att följa @linneasalmen

Hoppas ni finner lika mycket inspiration som jag!
Tryck gärna på lilla hjärtat om du gillar mitt inlägg och du vet väl att du kan följa mig och min blogg via Bloglovin på datorn eller via deras smidiga app i mobilen så missar du ingenting.
 
Ha en finfin helg! -petra-

Kommentera här: