Brödlådan

I vårt vardagsrum har vi en korg för alla laddsladdar och förlängningssladdar. Jag avskyr när det sitter sladdar som inte används i vart och vartannat uttag, tycker det ser så stökigt ut. Det här systemet fungerar väldigt bra faktiskt, man tar fram och använder sin sladd och sen lägger man tillbaka den. Det är ju så mycket enklare att slänga ner sladden i korgen än att surra ihop den fint o lägga i en låda. 
 
 
Nu tänkte jag göra samma sak fast i köket, på köksbänken. Jag förstår inte vad alla grejer där kommer ifrån?! Det är som att det samlas på under veckan sen gör jag ett ryck på helgen o går igenom det som ligger där och det är fint i nån dag eller så och sen börjar det om. 
Så nu har jag den här lådan från ikea in mind för ändamålet. Grejerna får ligga där i istället under veckan och det känns mer städat än att ha saker utspritt. Lite nördigt kanske men är det något som gör mig stressad så är det stök.
 
(null)
Brödlådan är en nyhet men såg nu att den redan är utgående ( ?! ) så nu får jag skynda mig. 199kr på Ikea alltså.
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Fick du någonsin tag i denna låda? Ville så gärna ha den med då vårt bord är i ask, men den fanns aldrig inne. Nu finns den tydligen i björk istället :(

2 Anonym:

skriven

Fick du någonsin tag i denna låda? Ville så gärna ha den med då vårt bord är i ask, men den fanns aldrig inne. Nu finns den tydligen i björk istället :(

Svar: Hej! Nej det fick jag tyvärr inte. Men den nya, som jag inte visste fanns, går ju betsa lr nåt kanske:) det är ju så fin modell på!
Petra Krefors

Kommentera här: