Shoppa inredning med omtanke

I samarbete med Northmans
 
För ett tag sedan letade jag efter en lampa att ha över vårt matsalsbord ( läs det inlägget här ) och hittade Cannonball Cluster 3! Jag valde förstås bland webshopparna med det lägsta priset  och av dom valde jag utan att blinka Northmans  eftersom de skänker pengar till välgörenhet för varje såld vara, även att de har samma priser på sina produkter som andra inredningsshoppar. Inget svårt val då, eller hur!? 5% av summan för varje såld vara går till olika hjälporganisationer, vilka kan du läsa mer om här.
 
Nu har Northmans 1-årsjubileum och erbjuder 1-5 November 20% rabatt på allt ( gäller ej VITA Copenhagen ) med koden OMTANKE20.
 
 
Den här  enkla ljuslyktan i klarglas och handtag i läder från Holmegaard finns att beställa hos Northmans. Såg att den fanns i lite frostat glas också.
 
 
 
 
Älskar det enkla.
 
Ljuslyktor och plädar är ett måste nu på hösten
 
 
Den här godingen i linne från Himla kan du passa på att köpa med 20% rabatt. Supermjuk och perfekt storlek att ha i soffan.
 
 
Mörkblå på ena sidan och ljus på andra. Blått är ju som sagt min favoritfärg men den finns i andra färger också.
 
 
Så fin. Och jag gillar lite extra att den går att tvätta i 60 grader och torktumla.
 
Andra märken du hittar hos Northmans är tex. Kay Bojesen, Meraki, Broste Copenhagen, House Doctor, Bloomingville, Kähler m.fl. och mellan 1-5 November kan du alltså shoppa loss med 20% rabatt på allt ( utom VITA Copenhagen ) Använd bara koden OMTANKE20 i kassan.
 
Inlägget är i samarbete med Northmans.
 
 

Kommentera här: