Koltorpsplan & Nilssons Blommor

Jag är så glad att kunna berätta att jag kommer att ha ett samarbete tillsammans med Nilssons Blommor här i Nässjö under hela November! Tanken är att vi ska kunna nå ut till fler med all den inspiration och kreativitet som finns men också att utvecklas och att ta saker vidare. 
 
 
Ni som kunder och följare kommer kunna ta del av vad som händer både i och utanför butiken (mer info längre ner i inlägget ), nya växter och blommor, härlig inspiration och en och annan tävling. Det kommer även att finnas möjlighet att anmäla sig till en kurskväll vecka 47! Och sen har vi allt fint som kommer med julen. Massa härligt framöver alltså.
 
För mig är det en sådan energiboost att få se dessa kreativa människor arbeta, hur deras händer jobbar med blommorna och kunskapen de har kring alla växter. Jag älskar ju hur allt med växter doftar också och härom dan när jag besökte butiken fick jag en liten doft av granris i näsan.
 
 
Helt klart lyxigt att få vara en del av det här en tid framöver! 
 
Nästa helg, 10-12 november är det Bomässa i Stinsen´s arena här i Nässjö med mängder av utställare och Nilssons Blommor kommer såklart att vara där. Så kom du också och inspireras. Här kan du hämta din fribiljett  fribiljett http://bomassa.se/massor/nassjo2017/tickets/an 
 
 
För att starta igång vårt samarbete har Du chansen att vinna den fina vasen från Ernst som syns på första bilden i det här inlägget. Info om hur du enket tävlar kan du läsa under samma bild hos @nilssonsblommor på Instagram.
Och glöm inte tagga dina egna blombilder med #nilssonsblommor och #theflowereffect så vi kan ta del av varandras finheter!
 
Nu kör vi! - petra -
 
 
 

Kommentera här: