Veckans höjdpunkt v.50

Fredag och Veckans höjdpunkt är en julklapp till mig själv och första inköpet till en av väggarna i vardagsrummet som är tänkt att få ett nytt uttryck i form av vackra prints och foton. Dock behöver jag måla om väggen först och det kommer inte ske just nu så jag satsar på att samla in fint material så länge!
 
Johanna Montell öppnade webshop den här veckan och det var där jag hittade den här urfina bilden som är som klippt och skuren för hur jag tänker att min nya vägg ska se ut.
 
 
 
Visst älskar man den? Du hittar denna bilden plus fler vackra motiv av Johanna här.
Nu funderar jag på om det ska vara en ljus träram eller en svart ram till? 
Det ska jag grunna på samtidigt som jakten på fler fina bilder fortsätter. Jag vill ha ganska avskalade bilder men med ett djup i och inte för mycket färg. Gärna bilder som inte alla andra har. Tipsa mig gärna!
 
Nu inväntar jag min lille skolpojk sen ska vi göra några ärenden.
Ha det fint -petra-
 
 

Kommentera här: