Always blue

Blå har alltid varit med mig, både på kläder och i min inredning. 90% av mina blusar i garderoben är blå, mitt köksbord målade jag för fem år sedan i en mörk blå färg och jag kan absolut inte tänka mig någon annan färg och när jag var liten hade jag farmors blå gamla glasvaser på hyllan i mitt rum. Kanske har det något med betydelsen av färgen- lugn, harmoni och stillhet att göra. Någon som har ett fantastiskt fint hem i många, fina blå toner är Kristin "Krickelin" Lagerqvist , kolla in själva får ni se.
 
I samarbete med Interflora.se
På tal om blå så kom Interflora härom dan med en fantastisk blombukett som heter Vårgrönska och som innehåller både blå tistlar och veronica, ni kan beställa buketten här. Jag blir alltid som ett barn på julafton när det vankas blommor:)  Men säger som Kakan Hermansson, " är det så fel?" !
 
 
 
Fina, vita rosor och härligt grönt som doftar ljuvligt.
 
 
 
 
 
 
Vi ska strax göra oss klara för vårens första grill- och vinkväll med vänner.
Önskar er en vansinnigt trevlig kväll! 
Glöm inte trycka på lilla hjärtat om ni gillar mitt inlägg.
1 NORRSKEN EMMA:

skriven

vilka fina foton och fina blommer =)

ha en bra dag
kramizz

Svar: Tack så glad jag blir! ha en fin helg, /Petra
Petra

2 AngelicaCarlsson:

skriven

så fina blommor, älskar vårbuketter i alla möjliga färger :D

Svar: Ja det är extra fantastiskt med härliga buketter nu!!
Petra

Kommentera här: