Ny ( tom ) vecka

Foto Petra Krefors ( koltorpsplan )
 
Att skriva veckans lista på en tisdag!? Det kan bero på att den här veckan nästan är helt tom och jag tycker faktiskt det är jätteskönt. Det passar mig att ta dagen som den kommer och göra lite det jag känner för. I mån av godkännande från bebis förstås. 
 
I veckan då,
Jag och Colin, min åttaåring, har tandläkartider i veckan, inte så kul men nödvändigt förstås.
På lördag ska vi till Jönköping och kolla stora mattor och förhoppningsvis hinna en sväng till Ikea och kolla Ivar och hans hyllsystem. 
På söndag har vi tänkt att ta tag i öppningen mellan köket och vardagsrummet, det behöver spacklas o fixas lite så inget jättegöra egentligen. 
På onsdagar är det kvällsöppet på en av loppisarna här i stan, kanske tar jag en promenad dit. Bara att solen visar sig så blir jag loppissugen!
 
Hur ser din vecka ut? Ska du göra nåt extra kul, eller tråkigt för den delen?
 
-petra-
1 Fanny:

skriven

Vilken fin bild

Svar: Tack!
Petra

Kommentera här: