Listar veckan

Måndag morgon.
Vi har varit uppe sedan klockan sex och det är otroligt vad mycket man hinner med när man går upp så tidigt och inte ska iväg någonstans!
 
Vad händer i veckan...
Idag ska jag äntligen klippa mig! Det har jag sett fram emot. Också ska jag byta några plagg till Arwen. Hon kräver sin storlek om man säger så;)
Vid lunch kommer Davids mamma och då ska vi planera inköpen till Davids mormors 90-årskalas som är på lördag. 
På onsdag har jag tid på mvc och på torsdag ska jag köpa blommor till kalaset men sen är resten av veckan tom och jag tycker det är såå skönt! 
Jag har två pallar som jag tänkt måla om och då kan jag tex hinna med det. Och fortsätta planera för Arwens hörna här hemma. Om det skrev jag igår så det kan du läsa här
 
Nä nu måste jag hoppa in i duschen så jag inte missar min klipptid.
 
Önskar er en bra start på veckan! -petra-
 

Kommentera här: