Det där med höst

Jag kan inte minnas att jag någonsin uppskattat eller tyckt om hösten nåt vidare, men de senaste åren har jag lärt mig att ändå tycka att den är okey. Galet vacker om inte annat! Så, för att fokusera på de fina delarna med hösten så har vi det här med ljus, alla de sorter, höga och låga, gärna många- vi älskar dom och de ger en riktigt hög mysfaktor. Och för egen del så har jag efter väldigt många års paus kommit igång att virka igen. Är inte det höstigt så säg!
 
Såhär såg gårdagens morgon ut hos mig
 
 
Filten är en viktig del för myset också.
 
 
 
 
Finaste och mjukaste alpackagarnet.
 
Ha en fortsatt fin torsdag!  - petra -
 
Och, glöm som vanligt inte klicka på lilla hjärtat
1 Elin Bjurek:

skriven

Så mysiga bilder <3

Svar: Tack, vad glad jag blir! Bra mysigt att sitta under filten ju:)
Petra

2 Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2:

skriven

Hösten är mysig men jobbig samtidigt

Svar: Förstår vad du menar. Jag får anstränga mig extra ibland. Men med fokus på det som faktiskt är bra kan det gå lite lättare. Kram
Petra

3 Patrik%2520at%2520Brass%2526Gold:

skriven

Ser mysigt ut!

Svar: Väldigt mysigt! Repris idag☺️
Petra

4 Felicia:

skriven

men åå vad mysigt :D

Svar: Ja verkligen mysigt!! Kram
Petra

5 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Ser mysigt ut, jag gillar inte hösten :P

Svar: Kämpa💪🏻
Petra

6 Christina:

skriven

Härliga färger! Hösten kan vara hur mysig som helst ju : )

Svar: Färgerna måste va det finaste med hösten ändå! Fantastisk när solljus når färgglada träd!
Petra

Kommentera här: