Detaljer

I lördags började vi fixa i W´s rum och vi insåg ganska snabbt att "det här kommer att bli bra"! Förebilder hittar du här
Vi har målat några väggar men framförallt har vi haft stor framgång på stans loppisar! Det är ju inte ofta man hittar det man letar efter på första försöket. Ikea bjöd också på några godbitar, bland annat ett ursnyggt tyg som jag ska använda till den sänggavel jag ska bygga.
 
Såhär ser tyget ut
Strandnarv heter det och är vävt på något vis. Fantastiskt fint och jag gillar verkligen struktur i samma färg istället för mönster.
 
 
 
Och såhär ser det ut hemma hos mig idag när jag är ledig. Nya fräscha nejlikor och lite fynd från igår. En del ska till W. Tex ramarna och hängarna jag gjorde av en axelrem och fina svart skruv jag hittade här hemma.
 
 
Extra stor klädnypa från min sambos hemstad. 
 
 
 
Perfekt patina på denna träram!
 
 
Fortsättning följer!
 
Hälsningar! /Petra
 

Kommentera här: