Vilken fyndig helg

När jag trodde jag hade klart för mig vad vi ska ha för sängbord så dök det upp ett ännu bättre alternativ till ena sidan av sängen, ett mindre bord med hylla under! Perfekt för mina tidningar. Jag hittade det på loppis så det behöver slipas och behandlas men sen så!  Längtar!
 
Lite annat nytt som tillkommit på senare tid
 
 
 
 
 
 
Ljusa träramar, Jysk
Randiga handdukar och korgar, Hemtex
Grå kökshandduk, Hm Home
Vattenkannan fick jag av min sambo i födelsedagspresent, House Doctor
 
 
Och den urfina vasen i marmor hittade jag oxå igår på loppis och den blev perfekt i sovrummet. Här skymtar även det ena sängbordet som oxå ska få sig en behandling för att bli lite tåligare mot tex kaffefläckar. För kaffekoppar kommer vi fortsätta att ställa bredvid sängen!
 
Nu är alltså sängborden snart på plats och idag satte jag upp fönsterbrädet så nu kan jag bocka av det på listan. Det som är kvar nu är lister, eluttag och sängkappa och jag kan göra en av de tre sakerna och det har varken med el eller snedsåga att göra;) Men det känns som att vi kanske ror första månadens rum i hamn ändå! 
 
Önskar er en skön söndagskväll! /Petra

Kommentera här: