Fincafe'

Så var helgen över och det blev vardag igen, men vilken helg vi har haft i Stockholm! Bara hängt med kompisar, strosat runt på stan, ätit massa god mat och druckit väldigt mycket kaffe!
Det var ett ställe jag gärna ville besöka när vi åkte upp och det var nyöppnade Robin Delselius Bageri. Sagt och gjort!

Ibland kan man ju ha lite väl höga förväntningar på något man gått och väntat på länge o sen bli besviken, men så var det inte nu! Det var precis så fint som jag hoppades! Och mysigt!

Det var så fint inrett med vackra material och lugna färger. Vackert porslin från bland annat Bitz, vi gillade verkligen muggarna! Fina kvistar var som pricken över i:et.
Marie Strenghielm är det som gjort så fint.

Vi testade vanligt, svart kaffe, latte, frallor, bullar och bakverk och vi var alla väldigt nöjda!

Hit kommer vi gärna igen!

Nu kör vi tre dagars jobb till, måndagen är ju redan gjord, sen är jag ledig fredag-söndag och då ska jag vara i min hemmabubbla!
Vi hörs och ses! /Petra

Kommentera här: