Rum/månad

Nu har det snöat några dar här i Småland och idag sken dessutom solen vilket gav ett fantastiskt ljus! Jag passade på att ta några foton på sängbordet som kom upp på väggen i helgen. (Jag höll i dammsugarslangen från sängen:) )
 
 
 
Vi är nöjda! Mest min sambo eftersom detta är på hans sida.
Lådan är en gammal sockerlåda som jag lagt några lager matt lack på, precis som jag gjorde på andra sängbordet, det hittar du här. Vi satte några små reglar på baksidan för att få ett mellanrum till väggen som ger ett luftigare intryck och det är perfekt att peta ner sladdarna där! De små hyllorna är några bitar osb som jag hittade på ett släp med annat byggskräp och som jag målat grå.
 
 
 
 
På sista bilden ser man att vi fortfarande saknar lister. Det är alltså lister och eluttag kvar på listan för januari som vi får fortsätta med nu i februari. Så jag har ändrat om ordningen lite och lagt till våra två förråd på februari istället för vardagsrummet för att det inte ska bli för mycket. Hade jag inte rensat vårt stora förråd i våras innan min sambo flyttade in så kanske det hade känts övermäktigt men nu är det mest stuva om och slänga grejer på tippen som behövs. Just ja, sängkappan saknas oxå men det känns som en lyxig grej att fixa med. Jag har beställt lite tygprover som förhoppningsvis kommer imorgon. Det ser jag fram emot!
 
Trevlig kväll! /Petra

Kommentera här: