Inspiration på en måndag

Hela helgen har jag legat nerbäddad med bihåleinflammation. Mestadels har jag vart för trött för att ens orka titta på något men i lördags efter några alvedon såg jag ett par avsnitt av mysprogrammet Vänligen Lars Lerin. Om ni inte sett det programmet vill jag rekomendera det. Ett fint program tycker jag. 
 
Idag är jag uppe ur sängen iaf, även att jag sov tre timmar till efter att ha lämnat på skolan i morse. Men efter en dusch vid lunch och klätt på mig skönaste jeansen och favvotröjan istället för pyjamas orkar jag nu sitta vid datorn en stund. Det blir inga stordåd gjorda men jag har några bilder jag vill dela med mig av som fastnat på näthinnan och som inspirerar mig just nu.
 
 
En bild från Lotta Agatons hem, som nu är till salu (någon som missat det!?)
Konsten att ha många fina saker framme samtidigt utan att det blir rörigt utan bara väldigt fint. 
Fler bilder från Lottas lägenhet till salu hittar du här.
 
 
Alltid så fina bilder hos Tell Me More! Det var inte förrän vid andra gången jag tittade på den här bilden jag kom att tänka på mina gamla örngott från farmor. Klart jag ska färga dom!
 
 
Och den här, från PERSPECTIVE STUDIO. Stylat av Emily Laye och Marie Ramse. Den fina ljusstaken av 
Emelie Thornadsson verkar vara mer än svår att få tag på då den blivit väldigt poppis! Så fin i sina ojämnheter.
 
Det blir en simpel men väldigt god fläskpannkaka till middag idag och sen tidigt i säng med hopp om ännu lite mer energi imorgon. Vi måste ju få klart vardagsrummet till Lina oxå! Första delen av det kan du se här.
 
Önskar er en trevlig kväll! /Petra
 

Kommentera här: