Veckans höjdpunkt v.52

Sista höjdpunkten för i år! 
Eftersom jag är megagravid och har ganska ont så kommer nyårsafton bli väldigt lugn för oss i år. Det blir en lugn kväll hemma och eventuellt en fika på dan hos kompisar.
 
 
Däremot hade vi en sådan jäkla trevlig middag med vänner hos oss i onsdags kväll! 
Vi bor några timmar ifrån varandra så de här kvällarna känns väldigt heliga och jag känner mig alltid så påfylld med energi efteråt trots att det brukar bli sent och resultera i påsar under ögonen. Trött men lycklig ni vet! 
 
En väldigt bra veckans höjdpunkt! 
Har det hänt nåt extra hos dig i veckan? 
 
Jag håller på att slutföra mitt stora reflektera-över-året-som-gått och vad-vill-jag-med-nästa-år-inlägg som du kan läsa här imorgon till morgonkaffet innan du drar på dig glittret och klackarna! Jag tycker det känns bra att skriva ner lite kring hur jag tänker kring detta året vs. det nya. 
 
Ses imorgon då! -petra-
 

Kommentera här: