Sovrumsbesatt/ Besatt av sovrum

Ja jag vet, jag vet, jag borde ta tag i allt småfix som finns kvar att fixa här och var i lägenheten innan jag tar tag i sovrummet. MEN,  drömma lite måste ju få vara okey!
 
Betong. Grått. Glas. Natur.
 
 
Detaljer.
Lakan, Linblomma, ikea.
Styling Pella Hedeby för Ikea, Livet hemma. Foto Ragnar Ormarsson
 
 
 
Simplicity
Styling Ida Lauga. Foto Emily Laye för Fantastic Frank
 
 
 
Dusty Deco
 
 
 
Styling Hans Blomqvist. Foto Marcus Lawett
 
 
 
Blackisch.
Styling Pella Hedeby/Marie Ramse. Foto Kristoffer Johanson
 
 
 
 
Dark Romance 
Dirty Linen
 
 
One day it will be me and one Dirty Linen, just sayin! Gillar det dramatiska som Dirty Linen förmedlar i sina bilder.
 
 
 
 
 
Nödvändigheter till sovrummet
 
Örngott Linblomma, Ikea
Lens Box Maple, Hay
Krok, Wrong for Hay
Plädar, Mille Notti
Ljuslykta Fire Hurricane, Menu
Spegel, Ferm Living
Lampa Gatto, Flos, Artilleriet
Fredskalla, Plantagen
Pall i kork, Sinnerlig för Ikea
 
Kanske blir våren 2016 tiden då sovrummet hos mig ändrar skepnad!? 
 
/Petra

Kommentera här: