Soffspaning

Torsdag.
 
Och jag har fixat till bloggen med nytt tema. Fint ju! Men vad tusan hände med min header?? Får försöka ordna till den. 
 
Soffor var det ja. Mm, hur lätt är det egentligen att välja soffa? Jag är en person som måste tänka länge, länge på sånna här grejer.Stora viktiga val. Man ska ju ändå bli nöjd och vara det en längre tid. OCH, det kostar ju även en del också om man ska köpa en splirrans ny. Jag har valt ut några favoriter, bara med tanke på hur snygga och praktiska de är. No price included.
 
Oscar från Artilleriet. En klassisk design som påminner om Howardmodellen, fast snyggare!
Jag tror jag skulle känna mig lite tjusig i den här.
 
Bellevillefrån Artilleriet . HUR mysig? Jag gillar de tjocka dynorna och linnetyget ger den där sköna, avslappnade känslan och utseendet. Härlig miljö den är fotad i dessutom.
 
En riktig cooling! Nuvola. Också från Artilleriet. Avtagbar och tvättbar klädsel. Tummen upp på det. 
 
Soffan Cosy från Bolia ser verkligen cosy ut! Som en stor gosig myströja.
styling av Pella Hedeby foto Kristofer Johnsson
 
Och så var det det här med Amelia Widells soffdesign. Vi får hålla oss ett tag till. Iaf så har hon annamat sammeten som är så himla fin i mörkblått. 
 
 
 
Vi ses! /Petra
 
 
 
 
 
 
1 Annsoh:

skriven

fina bilder! :) vad händer idag :)?

Svar: Hej! Min andra kommentar;) Hihi! mvh Petra
Petra

Kommentera här: