Grön vecka - Flykt

Idag använder jag mina plattformar till att försöka hjälpa att hjälpa. 
Imorgon måndag är det internationella fredsdagen och fred....Ja, ni fattar. 
Under kommande vecka säljer jag växtpaket via instagram och här på bloggen. De kommer att innehålla TRE olika sorters växter, Palettblad, Vandrande jude och Livsblad (Tusenmoder) i form av sticklingar och priset kommer att vara 120 kronor/paket varav 85 kronor (35kr=frakt) kommer att gå direkt till en hjälporganisation. Vill man betala mer så gör man det och varje extra krona går till att hjälpa. Vilken organisation har jag inte bestämt än. Jag hoppas att ni vill vara med att hjälpa mig genom att köpa paketen och genom att sprida informationen om att växtpaketen finns. Låna gärna bilden här nedanför för att dela på din blogg. En annan bild finns på instagram. Det kommer att finnas 20 växtpaket och är du intresserad så mailar du på [email protected] eller skickar ett PM på instagram. Swish och överföring vid betalning. 
 
 
 
 Nu kör vi! /Petra
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: