Back on track

Efter ett hejdundrande bröllop i vår huvudstad börjar jag nu känna mig som något som liknar mig själv igen!
Så, igår eftermiddag fick jag hjälp av den sötaste jag vet att packa alla växtpaket och lägga dom på lådan.
 
 
 
 
I växtpaketen finns ett palettblad, en vandrande jude och två st livsblad/tusenmoder, en som redan vuxit upp sig lite i jord och en bebis med små rötter direkt från ett av bladen. Den lägger man bara på lite jord och sprejar med lite vatten då och då. Ställ den ljust. Palettbladet och vandrande juden kan behöva återhämta sig i lite vatten ett par dar nu innan de planteras. Det större livsbladet bör gå plantera nu direkt. Alla vårdas med kärlek! Skulle kärlek ändå inte räcka så har jag alltid jour;) 
_____________________________________________________________________________________________________
 
Visst hänger vi mer i soffan nu? Jag tänkte leta fram lite myspys till vardagsrummet i en avslappnad, skön naturinspirerad stil till nästa inlägg här på bloggen, tillägnad Rebecca, till för alla! (såg nåt om en BLÅ soffa på ikea)
Vi ses! /Petra

Kommentera här: