Mirror mirror on the... Table!?

På väggen. På byrån. Istället för tavlor. Blandat med tavlor. Oavsett på vilket sätt så är speglar hett och jag har hittat några jag tror att ni oxå kommer att gilla. Min favorit finns såklart i slutet på inlägget!
 
 
 
 
En härlig blandning i bild från elledecoration.se
 
 
 
 
 
Spotted mirror från Bolia.
 
 
Ett smycke för väggen. Bloomingville från Reformastockholm
 
 
 
 
 
Smart för små pinaler i tex hallen. Från Haga och finns hos bland annat ConfidentLiving
 
 
 
Ikea PS. Fin och rolig på samma gång och väldigt fräscht med trärent och pastell.
 
 
 
 
7 speglar blir en spegel i måtten 59*42 cm från House Doctor. Ramar i järn.
 
 
Den vikbara varianten Stave från ikea
 
 
Och min personliga favorit 
 
 
 
 
 
 
Fina Ikornnes i träslaget ask som går att både ställa och hänga. Den här vill jag ha i min hall! Från Ikea.
 
Spegel eller ej, jag tror vi gillar det trärena, igen;) Kram på er/Petra
1 Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room:

skriven

Riktigt fin inspiration! Jag gillar den stora vikbara spegeln från IKEA! =)

Svar: Tack! Så glad att Du gillar! Ja men den stora vikbara vore supercool att ha ståendes på golvet tänker ja. Skulle ge ett coolt djup i rummet! Kram
Petra

Kommentera här: