Ny på banan och lite kärlek

Att testa något nytt, det tänkte jag göra nu! 
Och att testa något nytt betyder att vägen kan vara lite gnögglig i början, ni vet, typsnitt och stl på olika saker och sådant. Men, oavsett olika typsnitt så  kommer jag bland annat att blogga i kategorierna Mitt Hem , Växtlighet , Kök , Vintage , Ikea och Vägen till torpet med flera som jag hoppas ska kännas kul att följa! 
Och varför inte börja med lite kärlek till Ikea och några av produkterna från nya, redan så populära, kollektionen Sinnerlig av Ilse Crawford. Någon som blev besviken? Nä, inte jag heller.
 
 
 
Eftersom långt ifrån alla kan köpa allt på en och samma gång så har vi ett helt år på oss att norpa våra favoriter. Borsdlampan i frostat glas och kork var en av flera saker jag köpte dagen efter släppet. Och det är nästan så jag längtar till lite mörkare kvällar bara för att den ger så fint och härligt sken. Kika närmare på produkterna i miljöbilder tex http://livethemma.ikea.se/smygvisning-sinnerlig-kollektion/
 
 
 

Japp, vi säger så! Välkommen hit och på återseende/ Petra
 
 
1 Anonym:

skriven

Tack för trevligt sällskap i dag kära du:)

Kommentera här: